Tråkiga Sverige

I dag åt jag lunch med Möller, Camilla och Aland , det var som en lite "klass återträff" måste planera ihop en återträff nu till sommar tillsammans med alla andra. Saknar verkligen skolan.

Nu är det nog dags att ta tag i rummet. Det ser för jävligt ut. KOLLA!!!!


Men jag är inte på humör för att städa. Jag vill bara ligga framför TV:n tills Paradise börjar. Känner mig helt slut ??? Fast jag inte gjort något speciellt idag. Hoppas jag inte är på väg att bli sjuk. Man blir ju så sjukt nere av det här mörka tråkiga vädret. Kan det inte komma lite snö nu, så man får julkänsla och det blir dessutom ljusare. Jag kollade precis på alla bilder från Magaluf resan och har Spotify på högst volym .. Då måste jag erkänna att jag blev genast mycket gladare.

Jag säger bara MAGALUF.. Det är bland dom bästa veckorna i hela mitt liv. Hur sjukt roligt har vi inte haft när vi varit där? Bara tanken på Magaluf gör att jag får ett leende på läpparna. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååå jag bara älskar det. Sol, Värme, Vänner, Drinkar, Kvällar o nätter. <3 




Tjejerna <3

Mer nakna tjejer än killar :/ ?! HAHAHA

Party båten omgång 1 <3


Älskade tjejerna och skön Calle <3

/ MALIN


Kommentarer
Postat av: sanne

haha sådär ser ju alla tjejers rum ut ju.. iafl mitt och ditt :P

2009-12-10 @ 20:47:20
URL: http://sannsr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0