Julhelgen

<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Firade Jul ute på Landet med familj och släckt. Åkte hem sent julaftons kvällen. Fick mycket mer än jag önskat mig. Måste varit snäll i År ;) Sedan fick Jag och Emma en varsin slant pengar eftersom Huset såldes för mer än mamma och Pappa tänkt sig. Så nu jävlar ska det Shoppas om inte jag ska köpa en träningsmaskig för pengarna, får se ;) Tack så hemskt mycket. BÄSTA NI <3

Den 25.e blev det utgång. Först en mysig middag tillsammans med Emmelie Aland och Walldoff. Sedan rullade det in lite folk hem till mig. Runt 8 iden kom Syster med alla sina vänner också. Och det sluta med att vi blev rätt så många. Efter det åkte vi in till grodan och festade natten lång.

Den 26:e gick till att städa från gårdagens festande tills Sanne ringde och sa att vi skulle på inflyttningsfest hos Gyllis. Det var bara ladda om och fräscha till sig igen. På vägen in köpte vi en liten inflyttnings present (prinsess tårta). Efter det blev det en sväng förbi grodan ;)

 

Tack för en Skön Julhelg <3 Puss å kram på er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0