2010

Efter NYÅR kan man säga att mitt nya liv startar.. Nytt Jobb och nytt boende.. I dag var det första dagen på nya jobbet. Super kul och intressant. Kan säga att jag fattade inte mycket. Men det ska jag lära mig, Förhoppningsvis !! hihi  Var även uppe hos Pappa och kolla våran nya Lya :D kommer bli super mysigt. Måste bara ner nu någon dag och kolla ut min färg till rummet.  Super trött och iskall är jag nu. Så nu ska jag värma Rissäcken och ta en kopp TE äta middag sedan Paradise Hotel .. Hörs i morgon för då är det FREDAG :D Tror jag ska hitta på något med min älskare EMMELIE <3<3


Kommentarer
Postat av: E

Det är mycket som ska ändras 2010 och allting ska bara bli till det bättre. Love

2009-12-19 @ 15:08:44
URL: http://emmeliewahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0